Lagerjobb.

I måndags började jag på ett nytt jobb nämligen ett lager jobb. Det är ett jätte stort ica-lager och jag jobbar på avdelningen för torrvaror. Jag kör runt med en truck och har en dtor med tant-röst skrikande i örat på mig. Eller ja jag kan ju förklara lite mer^^ Jagfår ett uppdrag att plocka ihop låt oss säga 100 varor till en icabutik, då säger tanten först till mig att hämta en pall eller en konteiner, när jag gjort det säger hon åt mig till vilken gång och hylla jag skall åka till och väl där så säger hon hur många jag skall ta och stapla på pallen. Och så fortätter det hela dagen, samanlagt skall jag ha plockar ca 850 kollin på en dag. Lite enformigt men det är kul att köra truck och det är j*vligt bra betalt :D Detta jobbet kommer jag att ha tills jag flyttar hem i Januari. Så nu fick ni en lite update om vad jag sysslar med :P


Kommentarer
Postat av: Jan

Hej! Vars i Oslo ligger Ica-lagret? Jag är nämligen här just nu och söker jobb :)

2011-01-11 @ 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0