Ny resa på G

Nu i vår så fyller min far 60 år, så då har vi planerat en resa med hela familjen pluss några till. Jag, mamma och pappa kommer att vara borta i 5 veckor och sen kommer min bror Petter och ett gäng till ner och ansluter 2-3 veckor på slutet av tiden.  Vi kommer att flyga in till vietnam och sen ta oss in i Laos för att spendera en vecka där. Efter det så tar vi oss ner till Saigon och sen till en ö i södra Vietnam. Där kommer vi att stanna i 3 veckor och det är också då de andra kommer och gör oss sällskap.
Efter det så flyger allihop hem via Kuala Lumpur och där hoppar jag av och fortsätter min resa ihop med Anna, Bella och Hanna. Vi skall resa runt i Malaysia, Indonesien och Singapore i 2 månader. Planen för hur vi skall resa är inte riktigt klar än men vi skall i alla fall vara hemma igen 5 maj var det tänkt.
Jag behöver nog inte tillägga att jag längtar ^^


En bild från Indien får duga tills jag får nya .P

Kommentarer
Postat av: mia

Så Ni har kommit en bit i planeringen förstår jag?

2010-12-10 @ 23:55:23
URL: http://mikri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0