Norge och nya äventyr

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men jag har helt enkelt haft mycket annat i huvudet den senaste tiden och det har hänt mycket. Den 1 sept flyttade jag tillsammans men Anna Svensén, son jag träffade i indien, till Norge och Oslo. Detta är något vi planerat det senaste halvåret och det känns bra att göra en förändring i mitt liv just nu även fast det bara är för några månader.
Som sagt flyttade vi hit den 1 september och då hade vi ingen stans att bo så det var bara att börja leta lägenhet, för att bo i 8 bäds salar på Anker hostel är ingen långtidslösning ^^. Så under hela måndagen kollade vi på lägenheter och rum i olika kollektiv, men inget gick enligt planerna, endel var svindyra andra för nergångna eller så hade de för lång bindningstid.
På måndags kvällen satte vi oss helt uppgivna på ett internet cafe och gjorde ett sista försök för den dagen. Då hittade vi ett kollektiv som verkade trevligt så vi testade att ringa, det visade sig att vi kunde komma och kolla på direkten. Vi kom fram till ett område md gamla hus och både jag och Anna insåg nog direkt att "här" ville vi bo, och det är det vi gör nu.
Ni vet att jag inte gillar att skriva så ni skall få se bilder istället ^^

Vårt rum

kök

Kaminen i vårt rum ^^

Kök med vår "rumskompis" Sandra

kök

hall/korridor

Utsikt

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

ser mysigt ut :D

2010-09-25 @ 23:21:15
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Brusella

Fin blogg !

Allt bra idag ?



Följa varandra med bloglovin ? :)

2010-10-26 @ 20:52:43
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Brusella

Fin blogg !

Allt bra idag ?



Följa varandra med bloglovin ? :)

2010-10-26 @ 20:53:11
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Så mysigt det ser ut. :)

2010-11-29 @ 19:40:57
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0