Lat-mia!

Hejsan! Jag har uppenbarligen varit alldeles for lat for att uppdatera hr marker jag! Men nu skall det bli andring pa det. Igar sa flog min familj och de andra i sallskapet hem till sverige igen. Vi lamnade Saigon 16.40 for att flyga till Kuala Lumpur, dar jag "hoppade" av flyget. Efter ett kramkalas med mor och far begav jag mig till bagagebandet for att hamta min vaska. Och dar stod jag i sakert 30 min och ingen vaska kom. Jag ser en skyllt dar det star last bags och sen sa smaningom finish. Blir lite stressad men gar och fragar en man om jag verkligen star vid ratt band och om han vet om det kommer fler vaskor.
Men innan han hinner oppna munnen sa ser jag en golfbil med slap, pa vilket min ryggsack ligger pa, kora forbi. Det gick manga tankar genom mitt lilla huvud undertiden medans jag traskade ikapp golfbilen. Hade det funnits nagot konstigt i vaskan? Hade nagon pillat i nagon olaglig substans? (dodsstaff pa smuggling har...)
Men jag kunde slappna av! De hade bara inte hunnit fa upp vaskan pa bandet innan nasta plan had anlant och behovde bandet. Konstigt system men men nu fick jag ju i alla fall min vaska.
Efter 35 minuters fard med en taxichauffor som hade en valtranad gasfot, sa motte jag upp med Anna, Hanna och Bella vid Maybank tower inne i KL. Skont!
Vi gick ut och at nastan direkt, det blev lite stekta nudlar i chinatown och efter att ha blivit uppdaterad pa tjejernas finfina betalsystem gick vi sedan vid 23 tiden hem for att sova.
Idag ar det research som galler pa bussar och taxi-kostnader och aven pa bat-tider, sjalvklart skall vi se oss om lite i KL ocksa. Planen ar just nu tt vi tar oss vidare till Penang imorgon, men vi far se hur det artar sig.

Kommentarer
Postat av: tilda

Superfin blogg du har! Följer dig på bloglovin och skulle bli superglad om du vill följa mig också :)

2011-03-04 @ 18:51:08
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0